Jumaat, 27 April 2012

spOngbob & sandy





hai semua 
aku tiba2 nak story pasal member aku sowang ni
tadi dia call aku i2 yg tiba2 nak story pasal dia ni
aku panggil dia spOngbob..nma betul shhh!! rahsia ^_^
sp0ngebob ni la kawan aku..
kawan yang selalu menghappykan diri aku
dia ibarat spOngebob macam dalam tv9 tu....
watak dia,perangai dia,sikap dia sebijik macam spOngebob
tapi ini versi manusia betol la hahaha

dia selalu gelarkan aku sandy sebab kata dia peragai aku sama dengan sandy...
ketegaq!!! hahaha
sepanjang aku kawan dengan dia aku rasa macam enjoy n bebas bercerita apa saja
sebenarnya dia lah orang yang tahu apa saja tentang masalah aku
kisah sedih aku,kisah gembira aku,kisah gila aku n semuanya....
walaupon aku baru jumpak dia sekali,
aku selesa sangat untuk bercerita apa saja dengan dia..
luaran dia nampak macam sengal je...
tapi bila dah kenal aku akui ko memang "sengal+gila= terbeekk"
dengan dia aku boleh jadi diri aku yang sebenar tanpa rasa malu...
sebab aku tahu dia kawan yang terbaik
kadang-kadang hati aku selalu dibelenggu dengan masalah
tapi dengan kewujudan spOngebob masalah aku dapat diselesaikan dengan senangnya
walaupon kami berhubung sebulan sekali tapi persahabatan itu tetap erat...
betol kata orang,


bila kita berkawan dengan ikhlas...persahabatan itu menjadi indah untuk selamanya

realitinya banyak sangat kawan sekarang ni yang makan kawan tau
memandangkan aku sejak dua menjak ni banyak frust dengan sikap segelintir kawan aku ni
so aku nasihatkan hampa hati2 la pilih kawan
realitinya x semuanya yang kita nampak baik i2 adalh kawan yang sesuai
kadang2 kawan yang perangai jahat ni lebih jujur berkawan 
pilih la kawan sebaik mungkin
biar susah senang bersama
baru persahabatan itu indah dan bahagia

aku bangga dapat kenal ang Spongebob (tangan didada mulut tersenyum)



|  kehidupan ibarat lautan...dimana ada laut disitu ada spOngebob n Sandy  |



   *sandy tetap comey dari spOngbob k..
hahahaha





Tiada ulasan: