Jumaat, 25 Mei 2012

dapat interview tapi..........=(



assalamualaikum 
salam sejahtera 
salam 1 malaysia
(malaysia bolehhh!!!!)

hahaha dah berhabuk dah blog aku ni...lma gila aku x buka... 
segala jnji aku nk update pasal PLKN pon x tercapai2 lagi
entah la kenapa aku jadi xdak mood nk menaip..
kadang2 idea ad,,tapi bila onlptop je hilang segala bgai idea

sepanjang aku menyepi seketika ni 
aku banyk buat keja luar selain berONline je..
dah slow kan dah xtvt online ni
jimat elektrikla katakan...:)



sebenarnya ak nk cita pasal  temuduga MEDSI aku..
alhamdulillah aku lepas ujian MedSI
NOW aku kena pgy temuduga MedSI pulak
bagi orang lain temuduga i2 biasa je.
tapi bagi aku,aku takot sgat2 wey
xtau nak gmbarkn..seyes takot sangat2...

sebenarnya aku mempunyai kelemahan untuk bertutur 
dalam bahasa inggeris =(
kelemahan aku yang ternyata sanagt
org x kan percaya aku x pandai nk speaking2 ni...
tapi itulah realitinya....
aku x suka menipu
dah banyak kali dah aku ambl ujian MUET tapi keputusannya tetap band1
seyes aku sedih,kecewa and malu sangat2...
seyes rasa nak nagis sekarang ni beb

aku takot apa akn jadi time interview sabtu ni
aku tau akan ad soalan yang ditanya dlm BI...
aku terpk xnak pgy interview wey..tapi aku dah pernah janji dgn mak untuk aku pgy jd cikgu
aku dah pernah bg harapan kat mak bahawa aku nk jd cikgu
tapi kenyataanya aku takot..
ketakutan aku hanya kerana takot untk speaking english
gila kan...tpi i2 la kenyataanya...

aku harap sabtu ni aku dapat pgy temuduga dekat USM dgn baiknya,,
doa-doakan aku ye...




ya Allah hati kecil ini sangt2 kecewa
semoga engkau dapat 
menenangkan hati ku,
lembut kan lah lidahku,
lancarkanlah percakapanku,
positifkanlah pmikiranku,
yakinkanlah aku,
tabahkanlah diriku untuk menghadapi segala ujian dariMu....


Ketika kita mengeluh : “ serabutnyaa ... ”. 
اَللّهُ menjawab : “ Hanya dengan mengingatku hati akan menjadi tenang ”

#YA ALLAH tenangkanlah hati hambamu ini...





Tiada ulasan: