Sabtu, 2 Jun 2012

Chef HUSNA kembali beraksi...^_^


Assalamualaikum...
mggu ni adalah mggu cuti sek...
horeyyy!!!!(smbl lompat2 kepura-puraan)
seyes x best bila cuti sek...sebbny adik2 ak ad kt umh
time dpa cuti la akan berlakunya pertelingkahan antara adik beradik yg berebut lepptooopppp!!!!
dah la berebut laptop...tv pon dpa nak rembat sekali..
adeh...=_='
nak wat mcm mna ku kan kakak...so beralah je la

so di sebbkan smua ak xdpt buat aku telah buat aktiviti kegemaran aku iaitu masak
ok chef HUSNA telah kembali beraksi di dapur haha
kebetulan jgk mmber bek aku dri kecik bertunang 31mei lepas 
so aku wat la kek untuk hantaran dy...
seyes x sgka kwan aku dah tunang beb,,,
dy la kwn bek aku dri kecik...
kwan sepermainan dari kecik sampai sekrg..
dah jodoh dy awal kan..hahha 
k ar mlas cita pnjg2..nk smbung tgok RUNNING MAN!!!
oooyeeee!!!!
so aku just post gmbaq je la..usya2 la k



| kek pop chef husna...^_^ |



| hantaran yang aku sediakn...1st time aku wat...cun jgk |
(unsur bangga diri disitu)

| ni member sepermainan ak dri kecik smpai sekarang |
(dah tunang pon dy)
* ketara aku mkin tembab di pipi

|mmber2 dri tadika smpai sekrag|
(kecuali yg bju krim bulat2 ni)

seyes sayang korg sangat2..nnt kta jmpak ramai2 lgi k kwan2 tadika ^_^

apa-apa pon tahniah untuk mmber aku siti
Selamat Bertunang beb!!!



k daaaa ^_^





Tiada ulasan: