Isnin, 2 Januari 2012

si kecik





tiba-tiba rindu si kecik ni
huhu
aku suka gila pic ni..
pic ni time bulan lepas
waktu si kecik ni balik kampung...

anak sedara aku ni memang suka joget bila dengar lagu feberettt dia
disebabkan time tu lagu Alif Satar "Lelaki Seperti Aku" femoss si kecik ni pon minat gila-gila lagu ni tau
bayangkan la bila bukak je lagu ni terus dy menari...teruja gila dia dok dengar lagu ni..
tapi abang aku ni jahat cikit
dia bagi pakaikan benda alah berat-berat ni kat kepala si kecik tu
terus berhenti menari..terus terduduk n buat muka pelek..
dia tak bergerak terus...kaku tiba2..
macam dalam pic ni
hahaha
sweetkan....

rindu gila aku dekat dia tau..
dah sebulan tak balik kampung
rajin dok skype je..
tapi dia dah pandai sembang-sembang dengan aku dekat skype...
sembang punya la kuat...macamla aku faham..haha
siap tunjuk skill berjalan g..peh bijak toi la budak kecik ni...
 melalui skype ni la aku n family aku dapat tengok si kecik ni dari baby smpaila besaq sekarang ni...
bagus jugakkan bila umah ada internet ni...hehehe
nasib bek baru sorang...
kalu ramai anak sedara aku macam ni tak larat aku nk layan huhu

apa-apa pon aku sayang sangat si kecik ni tau...
mmmuuuuahhhhh
i love u so much....




Tiada ulasan: