Rabu, 4 Januari 2012

kepuasan novel trriller


selesai juga akhirnya

seyes puas gila aku baca buku ni..penulisan dari penulis Ramli Awang Murshid bagi aku  kepuasan dalam diri...aku rasa puas sangat-sangat bila baca novel dari dia.Novel dia banyak sangat khayalan n aksi yang mendebarkan..cerita dia boleh membawa aku ke dalam watak tersebut...seyes puas gila baca berbanding novel cinta..

aku ni bukan kaki membeli novel-novel ni..selama ni aku banyak pinjam kak sepupu aku punya novel ja.tak reti nak beli novel sebab aku beli je mesti tak best..
sikap aku bila baca novel mesti akan berlarutan.disebabkan tu aku dah stop baca novel setahun lebih..maklumla exam STPM pnya pasal..sedangkan x tak stdy sangat pon.

sekarng dah habis study aku gila bca novel plak..so sekrag memang banyak gila novel kat rumah yang aku kebas dari pembekal2 aku tu..depa ni pembekal novel..baru setahun kot aku x baca dah bertimbun2 novel..
tapi novel yang aku x puas ati lagi novel RAMLI AWANG MURSID yang kesinambungan novel2 tentang Saifuddin aka Laksamana Sunan .. novel-novel ni aku x sentuh pon lagi.ni disebabkan aku masih x dapt lagi 2 novel permulaan cerita..rasa tak puas pulak bila baca terus dari buku ke3..

disebabkan itu aku tekat esok nk p kedai n cari buku ni..




akan ku cari untuk dibuat koleksi...mesti puas gila kn hehe..
tapi melebur jugak la duet aku pas ni..

#kedekut puya olang



**hanya yang membaca memahami keistimewaan cerita-ceritanya***


Tiada ulasan: