Ahad, 1 Januari 2012

selamat tahun baru 2012 ^_^

assalamualaikum


selamat tinggal 2011...selamat datang 2012...


ok aku rasa macam dah terlambat ja nak buat countdown pasal 2012..
orang post pasal 2011 semalam tapi aku hari ni
ketinggalan tahun betul la aku ni
apa-apa ja la asalkan aku nak jugak buat story pasal 2011...
hahaha kerek gila tahap ngeek~~~~

ok,,sempena sambut tahun baru yang dah beberapa jam bermula aku rasa masih belum terlambat aku ucap SELAMAT TAHUN BARU 2012...

ok aku nk cita pasal tahun 2011 k
tahun 2011 telah berlalu...tahun yang paling banyak kenangan dalam hidup aku...
tahun ini aku lebih banyak mendapat kenangan pahit...mybe....

2011 banyak melahirkan kenangan dan kejadian yang tak dijangka dalam hidup aku

tahun aku tahu erti hidup,,
tahun yang aku tahu siapa lawan,siap kawan,
tahun berakhirnya kasih di hati aku,
tahun aku perlu belajar rajin2 untuk STPM
dan tahun yang aku kehilangn My Father yang tersayang...

tahun 2011 betul-betul mematangkan diri aku...
tahun yang banyak megajar aku erti kehidupan di alam realiti ini...
tahun yang telah menjadikan hati aku lebih tabah..
tahun yang mengubah aku menjadi diri aku sendiri tanpa berpura-pura.

aku betul-betul banyak belajar dalam tahun 2011 ni..
2011 banyak meninggalkn kenangan pada diri aku
aku sayang tahun 2011 sangat-sangat
mmuuuuaahhhh cayang kamo...


tapi sempena tahun 2012 ni aku harap tahun ni memberi aku sejuta kenangan dan pengalamn dalam menempuh hari-hari mendatang
selamat datang tahun 2012...
aku menanti mu dengan penuh harapan
'welcome 2012"



##but umor aku still muda g k...
    tetap nk 19 boleh ^_^

2 ulasan:

latifah berkata...

fhy dulu 20 baru yana..
hehe

cik Kura berkata...

aku bru 19...xmau2 20 g kiki