Khamis, 13 Oktober 2011

Sayang awak ketat-ketat



13.10.2010

first time ak tgok dy serius berdebar ati ak
terkesima sebentar...
SubhanAllah indahnya kebesaran Mu Ya Allah
mata dy wat ak betol2 terpaut...
mata bulat,,bulu mata melentik,mulut merah,muka putih melepak..
hansemnya....klu la ak dpt dy...
tpi spa la ak ni kn..
i2 bru first time tgok kt gambaq...
klu ak tgok real msti ak jtoh cinta kn
tpi ak sedar sapa ak
aku msih mmpu megawal dri aku


lepas 2 tiap2 ari ak bukak fb nk tau ceta sal dy
ada sja gmbaq dy yg diupload
iyolakan gmbaq bdk ensem
cm2 gya ad...
aku plg suka gmbaq yg pkai kopiah 2...
wah encem gla...terpikat ati aku
klu la dy milikku

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


13.10.2011

akhirya dah setahun kau hadir dlam hdup ak...
dy terima ak seadanya
aku tau rmai yang x puas ati antra aku n dy
maaf klu ada yang x puas ati
sekarang dy turut menjadi milikku juga
aku syg sgt2 kt dy...



awak dah 1 tahun perkenalan kita...
semoga hbunagn kita kekal untuk selamanya
awak hidup sebaik mungkin k..
xnk nkal2 tau...
jdi seorg yang berguna ye
saya syg awk sgt2
mmmuuuuaaaahhhhhhhhh


*******************************************************************************

awak happy 1st birthday ye...

nnti sy bg adiah kt awk k...
mmmmmmmuuuaaaahhh syg awk ketat-ketat

awak jantung hati saya



hari 1st


hari ke-6

first time jejak PWTC


cantiknya bulu mata...


haii....^_^





syawal pertama bagi saya
^_^







setahun sudah
epy befday 





MEOR ADEEB RYAN WAFA




   

1 ulasan:

Siti Asiah Jamaludin berkata...

hihi.. aku igat cpa lr kan.. hehe
aw.. emang comel.. geram sayes :)