Jumaat, 24 Mei 2013

Kehilangan...Kemaafan...

saat ini terasa diri sangat lemah walaupon tiada yang mengetahui
hati terasa pedih dan lemah

mana hilangnya kekuatan mu yana,
mana hilangnya ketabahan mu yana,
mana hilangnya kesabaran mu yana,
mana hilangnya hati mu yana,
mana hilangnya semua itu.......

orang cakap kehilangan itu tiada apa-apa makna pada aku
orang cakap aku kuat menghadapinya
orang cakap aku tabah mengharunginya
tapi tiada siapa tahu
aku masih lemah kehilangan semuanya..

saat ini aku memohon kembali kekuatan aku
saat ini aku meraih kembali ketabahan ku
saat ini juga aku belajar mencari kesabaran ku
saat ini juga aku melakukan semua ini hanya untuk mendapatkan kembali hatiku yang hilang itu

maaf, berikan masa untuk aku kembali seperti sedia kala
maaf, berikalah aku peluang untuk sedar diri siapakah aku
maaf, berikan peluang untuk aku melupakan segalanya
maaf...maaf...maaf....maaf

saat ini aku memohan aku masih mempunyai masa dan peluang untuk meraih kembali apa yang aku hilang....

maaf aku hanya perlukan masa~~

*terima kasih untuk segalanya
aku tetap sayang.....




Tiada ulasan: