Jumaat, 14 September 2012

good luck :")

ini adik angkat aku dri zaman sek smpai sekrg..dah bertahun jgk la rapat,.dy dpt biasiswa study kt beijing 4tahun..tengah malm jb g nk fly pgy Beijing dah..rezeki dy dpat sana...yang aku ni tiba2 sebak beb...

sempat jugak la dy call tadi sebelom msuk airport,waktu call aku tadi suara dy dah mmg lain dah...aku ni plk dah la minggu ni minggu sebak n hujan je sentiasa..terus rasa nk ngis tadi...
setahun lagi la dapat jumpa adik aku sowg ni..pesanan x penah lekang dibibir...aku memberi nasihat,,dy pon sibuk jugak nasihat aku...akak lebih tua dari kau tau!! haha...

pastu mula la wat ayat sedih...comfem mata dy time ckap dgn aku tu dah bengkak kan...haha xpyh bohong akak la adik oiii...

nasihat akak banyakkan bersabar ye...dugaan hidup kat tempat orang lain sikit...tabahkan hati ye...
xpe fb tetap ad, haha

good luck azam



at KLIA 


pesanan ikhlas dari dy : Akak cari pakwe cepat-cepat tau...nanti akak sunyi pulak bila saya takdak kat sini

**terus sebak :"(





Tiada ulasan: