Rabu, 7 Mac 2012

"MAKAN terlebih,MANDI kerap gila,TIDOQ lena xsedaq diri"

Assalamualaikum
wah dah lebih sebulan aku x on9
lama gila dong rasa macam baru je aku tiggalkan blog ni dah berhabuk dah pon huhuhu
aku bru balik semalam tapi bangun2 pagi je fon dah berbunyi..
sebenarnya dah lebih 2 bln aku kurg hidup dengan fon ni...just pegang 2 ari semiggu ja
bila tiba2 2 ari ni fon dok berbunyi tak berhenti-henti..aku jdi betoi2 rimas tahap gaban
rasa nk buang ja fon ni!!campak jauh-jauh...geramgi!!!!
ramai gila yg antaq msj n cll aku tya pasal ambil result!!!!
seyes wey rimas..depa tanya aku macam la aku ni tau semua benda
aku pon baru blik... so memang x tau apa-apa la pasal "result"
disebab kan" result" semua orang jad gelabah gila
result kuaq arini koi 12 tgahari
semua org jadi " MAKAN x kenyang,MANDI x basah,,TIDOQ tak lena"
tapi aku "MAKAN terlebih,MANDI kerap gila,TIDOQ lena xsedaq diri" hahaha
 relax macam x dak ap2 yg berlaku
smpai org tya aku ANG X DAK PERASAAN KA???
hahaha sebenarnya aku bukan x dak perasaan taip mybe dy penat gelabah dari mggu pas kot
n aku sedar ramai yg bagi sokongn kat aku
kata-kata diorg buat aku sedih n terharu sgt wey
walaupon diorg pndai-pandai tapi diorg tetap bagi semangat kat aku
walaupon diorg bayak meyakat aku 2 hari pas tapi aku tau diorg just nk tgok aku heppy n x suka aku muka sedih-sedih...
siap ada yang bagi aku air oren sebb aku teringin air oren..
seyes pastu terus aku heppy n tak tension dah...
xdak dah muka tegang,kerek,poyo,sedih tu hahahah
sayang korg sangat-sangat tau
aku sedar diorg semua sayang gila kt aku(pehh perasan gila)
x sabar nk jumpak korg esok



##hati aku lebih tenang disana##

**doakan kejayaan aku ^_^

2 ulasan:

kura berkata...

wah. semoga berjaya kuraa :0

cik Kura berkata...

thanks sgt2 ye...sory bru blas sbb bru blik PLKN looo ^_^