Selasa, 22 November 2011

Cik KATAK vS note


Salam aku nk cita pasal bear kesygan aku ni
nma dy cik Katak ^_^
tadi masa aku tengah study dalam blik aku terperasan bear kesygan aku time f4 n f5
bear ni aku bli kat mna pon aku dah lupa..
tp yang pastinya bear ni aku usung tiap2 ari p sek tau...gantong dkt beg sek aku,,haha
walaupon besaq aku tetp bwk sebb comey hehe
bear ni bwak kengan yang penting bg dri aku...
bla aku bosan dgaq ckgu dok merepek kt dpn bg kauseling aku dok pegang bear ni
peluk2 kikiki



bear ni sebnrya ad pakwe dy tau,,,pakwe dy member aku pya bear...beso dri dy
iyola pakwe msti beso lg kn..kn..haha
tiap2 ari aku p sek msti dy pon dting dgn pkwe dy
gatai tau cik katak ni
bear ni memg bwk seribu kengan kat aku tau
tp sekrg dah x pkai sebb mta dy hilg sebelah
huhuhu
aku ad gak cri org nk derma mta kt dy tp x jumpk2 pon
i2 yang x sempat wat pembedahan 2...

tp td time aku main2 dgn dy aku terjumpak smthing yang memang memranjatkan aku


aku jmpak note kot kt belkang bdan dy yng terkoyak 2 hahaha
x sangka ooo
note ni aku tlis time aku f5 tau,x sangka ada lg
aku pon lupa dah pasal note ni,,tpi note ni umpama kata-kata semgat aku jgak la

"MESTI MASUK MATRIK PADA TAHUN 2010"

sory x jelas pulak

pas aku tgok note 2 rsa semgat plak
iyola wk2 f5 aku dpat result teruk n x lyak pon msuk matrik
kli ni aku hrap result STPM aku ok
so aku hrap dpat wat yg ter bek dlam exam yg sedang dijlnkn ni

untuk f6 ni aku x wat dah note kecik2 cm 2
hahah kli ni aku wat lukisan A4 pper g tau hahaha
harap2 target untuk kli ni tercapai
amin..



note kli ni ::: "target masuk Universiti tahun 2012"


mood:::semangat beb ^_^


Tiada ulasan: